مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:202023-02-22دانش

فارس من| تقاضای ترمیم معدل کارشناسی ارشد برای معدل بالای 14


برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در خواست ترمیم معدل کارشناسی ارشد را داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار ترمیم معدل کارشناسی ارشد را داشتند .

این کاربران در پویش خود آوردند:  جناب آقای زلفی گل وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری به استحضار می رساند من به نمایندگی جمعی از دانشجویان دانشگاه های دولتی تقاضا دارم: شرایط و تبصره ای برای ترمیم معدل دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی که معدل کل آن ها بالای 14 است، لحاظ و مصوب شود.

معدل 14 و 14 به بالا برای فارغ التحصیلی مورد قبول است و دانشجو می تواند در این مقطع مدرک فارغ التحصیلی خود را بگیرد اما با توجه به مشکلاتی که امکان دارد برای هر دانشجویی پیش بیاید و با توجه به اینکه درصد قابل توجه ای از دانشجویان کارشناسی ارشد متاهل هستند و همزمان شاغل و با توجه به شرایط سخت معیشتی و بحران اقتصادی که وجود دارد و نیز بیماری سخت آنفولانزا و سویه های امیکرون برخی دانشجوها خود یا خانواده شان درگیر این بیماری شده اند.

علی رغم تلاش نمودن و درس خواندن در طی سال در زمان امتحان و حتی روز امتحان یا ایام نزدیک به امتحان مشکلاتی از قبیل بیماری یا مشکلات شخصی در طول تحصیل پیش می آید که دانشجو تمام نمرات درس های یک ترم را با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تقاضای ترمیم معدل کارشناسی ارشد برای معدل بالای 14

فارس من| تقاضای ترمیم معدل کارشناسی ارشد برای معدل بالای 14